Ochrona danych osobowych
Firma AluGro-Pro s.r.o. ceni sobie zaufanie odwiedzających jej strony internetowe, dlatego poświęca szczególną uwagę i stosuje najwyższe standardy bezpieczeństwa, aby chronić Twoje dane osobowe przed nieuprawnionym użyciem.
Celem tego dokumentu jest zapoznanie podmiotu z przetwarzaniem jego danych osobowych, a także z celami przetwarzania, zakresem przetwarzania i czasem przetwarzania danych osobowych.
Na ten dokument firma AluGro-Pro odwołuje się na swojej stronie internetowej lub w katalogu, jeśli podczas jakiejkolwiek operacji podmiotu dochodzi do przetwarzania – w takim przypadku dane przetwarzanie zawsze odbywa się zgodnie z określonym celem.
Administratorem danych osobowych jest firma AluGro-Pro s.r.o., NIP: 27393356, z siedzibą: Radlická 806/18, Praga 5, 150 00.
Dane osobowe podmiotu są przetwarzane w następujących celach, jednak dla każdego podmiotu tylko w tych celach, dla których istnieje podstawa prawna przetwarzania.
2.1.2.1.Zawody
Akcje marketingowe, resp.
konkursy są wydarzeniami do prowadzenia marketingu bezpośredniego w celu promocji AluGro-Pro s.r.o., obejmującymi w szczególności wysyłanie informacji o ofercie Aluhobby, organizację konkursów itp. Istota każdej akcji marketingowej jest szczegółowo wyjaśniona w zasadach danej akcji, z tym że celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie danej akcji marketingowej obejmującej włączenie do bazy danych dla danej akcji, organizację i ocenę konkursu, wysyłanie powiązanych informacji, i to wszystkimi środkami, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy nr 480/2004 Dz.U., o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego.Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda podmiotu.
2.2.Wykonanie umowy (zamówienie)
W celu realizacji zamówienia podmiotu, firma AluGro przetwarza dane osobowe w taki sposób, aby doszło do prawidłowego wykonania zawartej umowy kupna. Cel obejmuje realizację zamówienia, dostawę towarów, ewentualne postępowanie reklamacyjne, egzekwowanie gwarancji lub innych roszczeń podmiotu, dochodzenie należności AluGro-Pro.
Podstawą prawną przetwarzania jest zawarta umowa kupna.
2.3.Bezpośredni marketing skierowany do klientów
Dane osobowe są przetwarzane w celu wysyłania informacji o nowościach, tj. wysyłanie komunikatów handlowych wszelkimi sposobami z ofertą własnych podobnych produktów i usług, w tym możliwość wysyłania komunikatów handlowych środkami elektronicznymi na podstawie wyjątku prawnego zgodnie z § 7 ust. 3 ustawy nr 480/2004 Dz.U. w tym wysyłanie życzeń urodzinowych do klientów. Podmiot przyjmuje do wiadomości, że w tym celu dochodzi do prostej segmentacji (w celu wyboru wysyłki drukowanego katalogu na podstawie wcześniejszej aktywności).
Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest uzasadniony interes AluGro-Pro.
2.4.Marketing bezpośredni na żądanie – oferty specjalne
Jeśli podmiot o to poprosi i dobrowolnie zaznaczy odpowiednie pole, AluGro-Pro w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego będzie wysyłać informacje o nowościach, promocjach AluGro-Pro i innych wybranych informacjach. Ten cel obejmuje włączenie do bazy danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego na żądanie podmiotu, wysyłanie katalogów, newsletterów, życzeń urodzinowych, listów, ulotek, itp. komunikatów handlowych we wszelkich formach, w tym za pomocą środków elektronicznych, z ofertą produktów AluGro-Pro. Podmiot przyjmuje do wiadomości, że w tym celu dochodzi do segmentacji i profilowania (w celu wyboru odpowiednich komunikatów wykorzystywane są dane osobowe podmiotu – np. wiek, poprzednia aktywność (zakup, udział w wydarzeniach)).
Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda podmiotu.
2.5.Konto użytkownika (rejestracja)
Jeśli podmiot o to prosi, tj. jeśli dokona rejestracji, jego dane osobowe są przetwarzane przez AluGro-Pro w celu prowadzenia konta użytkownika. Zasady prowadzenia konta użytkownika są podane na naszym sklepie internetowym. Cel zawiera historię wszystkich zamówień, wysyłanie komunikatów handlowych, w tym środków elektronicznych, funkcję zapomnianego koszyka, funkcję wstępnie wypełnionego koszyka. Podmiot przyjmuje do wiadomości, że w tym celu dochodzi do prostej segmentacji (w celu wyboru wysyłki drukowanego katalogu na podstawie wcześniejszej aktywności).
Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda podmiotu.
2.6.Zapomniany koszyk
Jeśli użytkownik wypełni e-mail, ale z powodów technicznych lub innych nie dokończy zamówienia, ale wypełni swój e-mail, jego niedokończone zamówienie zostanie wysłane e-mailem do dokończenia.
Podstawą prawną jest zgoda w postaci wypełnienia e-maila.
2.7.Zapytania (call center, formularz internetowy)
Jeśli podmiot zada pytanie za pośrednictwem call center lub formularza internetowego, AluGro-Pro przetworzy dane osobowe w celu obsługi takiego zapytania.
Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest zgoda.
2.8.Ochrona praw AluGro-Pro
Jeśli przetwarzanie odbywa się z powodu któregokolwiek z wyżej wymienionych celów, AluGro-Pro jednocześnie przetwarza niezbędną dokumentację do obrony przed roszczeniami podmiotu lub osób trzecich, do egzekwowania należności, do obrony podczas kontroli ze strony organu nadzoru, czyli w celu ochrony praw AluGro-Pro.
Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes AluGro-Pro.
Dane osobowe podmiotu są przetwarzane zawsze tylko w niezbędnym zakresie dla danego celu.
3.1.Konkursy
W celu działań marketingowych dane osobowe są przetwarzane w następującym zakresie: dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, tytuł, forma grzecznościowa, data urodzenia, płeć), dane kontaktowe (adres, e-mail, numer telefonu), zgłoszenie konkursowe i informacja o udziale. U zwycięzców dodatkowo chodzi o zakres: informacja o wygranej, informacja o przekazaniu wygranej i zapisy konkursowe.
3.2.Wykonanie umowy (zamówienie)
W celu realizacji zamówienia i wykonania umowy dane osobowe są przetwarzane w następującym zakresie: dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia), dane kontaktowe (adres, kraj, telefon, e-mail), informacje o zakupionym towarze wraz z ceną, informacje o reklamacjach i dochodzeniu innych praw, informacje o płatności, płeć oraz numer klienta.
3.3.Marketing bezpośredni prowadzony wobec klientów
W celu marketingu bezpośredniego prowadzonego wobec klientów dane osobowe są przetwarzane w następującym zakresie: dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, tytuł, forma grzecznościowa, data urodzenia, płeć), dane kontaktowe (adres, e-mail, numer telefonu), dane o aktywności podmiotu (numer klienta, informacje o zakupionych towarach, preferencje zakupowe, informacje o reklamacjach i zwrotach, informacje o rozmiarze, informacje o kategorii cenowej zakupów, informacje o rodzaju kupowanych towarów, informacje o korzystaniu z witryny), inne dane (dane uzyskane za pomocą plików cookies i podobnych narzędzi – otwieranie newsletterów, rezygnacje, preferencje, podglądy, zainteresowania, niedokończone zakupy, aktywność w mediach społecznościowych, udział w konkursach, prośby o katalog), dane o wybranym typie płatności i sposobie dostawy.
3.4.Marketing bezpośredni na żądanie – oferty specjalne
W celu marketingu bezpośredniego na żądanie dane osobowe są przetwarzane w następującym zakresie: dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane o zakupionych towarach, dane o aktywności podmiotu (numer klienta, dane o zakupionych towarach, preferencje zakupowe, dane o reklamacjach i zwrotach, dane o rozmiarze, dane o kategorii cenowej zakupów, dane o rodzaju kupowanych towarów, dane o korzystaniu z witryny), inne dane (dane uzyskane za pomocą plików cookies i podobnych narzędzi – otwieranie newsletterów, rezygnacje, preferencje, podglądy, zainteresowania, niedokończone zakupy, aktywność w mediach społecznościowych, udział w konkursach, żądania katalogów), dane o wybranym typie płatności i sposobie dostawy.
3.5.Konto użytkownika (rejestracja)
Twoje dane osobowe są przetwarzane w zakresie formularza rejestracyjnego, obowiązkowe dane to: e-mail, imię, nazwisko, adres, numer domu, miasto i kod pocztowy; opcjonalne dane to telefon, data urodzenia, numer klienta, nazwa firmy, NIP i REGON. Dalej przetwarzana jest historia zamówień, dane o aktywności podmiotu (numer klienta, dane o zakupionych towarach, preferencje zakupowe, dane o reklamacjach i zwrotach, dane o rozmiarze, dane o kategorii cenowej zakupów, dane o rodzaju kupowanych towarów, dane o korzystaniu z witryny), inne dane (dane uzyskane za pomocą plików cookies i podobnych narzędzi – otwieranie newsletterów, rezygnacje, preferencje, podglądy, zainteresowania, niedokończone zakupy, aktywność w mediach społecznościowych, udział w konkursach, prośby o katalog), dane o wybranym rodzaju płatności i sposobie dostawy.
3.6.Zapomniany koszyk
Twoje dane osobowe są przetwarzane w zakresie: e-mail, imię, nazwisko, wybrane produkty (rodzaj, numer katalogowy, cena, rozmiar, kolor), ID zamówienia, data utworzenia zawartości koszyka, numer klienta.
3.7.Zapytania (call center, formularz internetowy)
Twoje dane osobowe są przetwarzane w następującym zakresie: imię, nazwisko, zapytanie, e-mail, numer telefonu, adres. W call center nagranie jest nagrywane i przechowywane tylko przez 14 dni z powodu uzasadnionego interesu AluGro-Pro w poprawie jakości swoich usług.
3.8.Ochrona praw AluGro-Pro
W celu ochrony praw AluGro-Pro dane osobowe są przetwarzane w zakresie niezbędnej dokumentacji.
Twoje dane osobowe są przetwarzane przez czas niezbędny do osiągnięcia danego celu.
4.1.Akcje marketingowe (konkursy)
Twoje dane osobowe są przetwarzane przez czas trwania akcji marketingowej, czyli przez czas nieokreślony do odwołania zgody.
4.2.Wykonanie umowy (zamówienie)
Twoje dane osobowe są przetwarzane przez czas realizacji zamówienia, dostawy towaru, a następnie ewentualnie w celu postępowania reklamacyjnego, a także przez okres, w którym mogą być dochodzone roszczenia kupującego lub sprzedającego, maksymalnie przez okres trzech lat, co jest okresem, w którym mogą być dochodzone roszczenia. Po upływie trzech lat będą przechowywane jedynie dokumenty podatkowe i powiązane dokumenty na podstawie obowiązku prawnego wynikającego z ustawy o podatku dochodowym.
4.3.Bezpośredni marketing prowadzony wobec klientów
Dane osobowe podmiotu są przetwarzane przez okres, w którym trwa uzasadniony interes AluGro-Pro, czyli przez czas nieokreślony, tj. do złożenia sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego przez podmiot, na podstawie którego przetwarzanie zostanie zakończone.
4.4.Marketing bezpośredni na żądanie – oferty specjalne
Dane osobowe podmiotu są przetwarzane do momentu odwołania zgody przez podmiot.
4.5.Konto użytkownika (rejestracja)
Dane osobowe podane podczas rejestracji są przetwarzane przez okres istnienia konta użytkownika, aż do jego usunięcia.
4.6.Zapomniany koszyk
Dane będą przechowywane tylko przez dwa tygodnie, odpowiednio. do odwołania zgody.
4.7.Zapytania (call center, formularz internetowy)
W tym celu, aby nawiązać komunikację i prawidłowo rozpatrzyć zapytanie, dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez dwa miesiące, tj. do odwołania zgody.
4.8.Ochrona praw AluGro-Pro
Dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny do ochrony praw i uzasadnionych interesów AluGro-Pro. Dane osobowe są przetwarzane w ograniczonym zakresie przez okres, w którym może być przeprowadzona kontrola organów nadzoru, czyli przez okres trzech lat.
Zgodę, którą podmiot AluGro-Pro udzielił, można w każdej chwili odwołać na adres e-mail: info@alugro-pro.cz, lub na adres AluGro-Pro, Frenštát pod Radhoštěm - północ, 74401 Frenštát pod Radhoštěm.
Otrzymywanie komunikatów handlowych można również wykluczyć w każdym pojedynczym „newsletterze”.Jeśli dojdzie do odwołania zgody na przetwarzanie, które jest realizowane przez kilku administratorów obok siebie, podmiot ma prawo odwołać zgodę wobec każdego administratora osobno na danych kontaktowych każdego administratora lub wobec wszystkich administratorów na danych kontaktowych któregokolwiek administratora.
Podobnie podmiot może postępować również w przypadku dochodzenia innych praw, sprzeciwów lub wniosków.
Dane osobowe nie są przekazywane osobom trzecim.
AluGro-Pro do przetwarzania danych osobowych wykorzystuje przetwarzających w postaci następujących dostawców: firmy marketingowe, firmy księgowe, firmy audytorskie, firmy świadczące usługi prawne, firmy zajmujące się zasobami ludzkimi i edukacją, firmy świadczące usługi IT, firmy zajmujące się marketingiem internetowym, firmy zajmujące się rozwojem, sprzedażą i serwisem systemów marketingowych, firmy zajmujące się rozwojem i wdrażaniem systemów przedsiębiorstw, firmy zajmujące się rozwojem aplikacji internetowych i mobilnych oraz firmy świadczące licencje na oprogramowanie do komunikacji online.
Wnioski, sprzeciwy i skargi podmiotu dotyczące przetwarzania jego danych osobowych można zgłaszać na adres e-mail: info@alugro-pro.cz lub na adres: AluGro-Pro, Frenštát pod Radhoštěm - sever, 74401 Frenštát pod Radhoštěm
Podmiot ma prawo złożyć skargę do organu nadzorczego.
Organem nadzorującym przetwarzanie danych osobowych jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą przy ul. Pplk. Sochora 727/27, 170 00 Praga 7-Holešovice, www.uoou.cz.AluGro-Pro używa plików cookies do świadczenia usług, personalizacji reklam i analizy ruchu na stronie.
Pliki cookie to małe pliki tekstowe umieszczane na komputerze lub innym urządzeniu z dostępem do internetu.
Większość przeglądarek internetowych umożliwia kontrolowanie większości rodzajów plików cookie za pomocą ustawień przeglądarki.
Podmiot może ustawić przeglądarkę tak, aby informowała go o przyjęciu plików cookie i może zdecydować, czy potwierdzić użycie plików cookie, czy nie.W ustawieniach przeglądarki podmiot może wyłączyć pliki cookies.
Jeśli podmiot wyłączy pliki cookie, może nie być w stanie korzystać ze wszystkich funkcji swojej przeglądarki internetowej i stron internetowych.Pliki cookie, które są już zapisane, podmiot może na bieżąco usuwać ze swojego komputera.
Szczegółowe informacje na temat możliwości usunięcia plików cookie, ich wyłączenia lub blokowania na bieżąco można znaleźć w instrukcji obsługi przeglądarki.
Prawo do dostępu, Przejrzyste informacje, komunikacja i procedury dotyczące wykonywania praw podmiotu danych.
Administrator podejmie odpowiednie środki, aby dostarczyć podmiotowi w sposób zwięzły, przejrzysty, zrozumiały i łatwo dostępny, przy użyciu jasnych i prostych środków językowych, wszelkie informacje (np. o przetwarzającym dane osobowe i o przebiegu tego przetwarzania) i dokonał wszelkich zgłoszeń dotyczących przetwarzania. Administrator podmiotu udzieli informacji na piśmie lub za pomocą innych środków (na przykład w formie elektronicznej). Zakładając, że tożsamość jest potwierdzona w inny sposób, masz również prawo zażądać udzielenia tych informacji ustnie.
Administrator nie odmówi spełnienia żądania podmiotu przy wykonywaniu praw podmiotu (w szczególności
prawa dostępu), chyba że wykaże, że nie może ustalić tożsamości podmiotu danych, do którego odnoszą się dane.Podmiot ma prawo do tego, aby administrator udzielił mu na żądanie informacji o podjętych środkach, bez zbędnej zwłoki i w każdym przypadku w ciągu jednego miesiąca od otrzymania żądania.
Ten termin można w razie potrzeby i z uwzględnieniem złożoności i liczby wniosków przedłużyć o kolejne dwa miesiące. Administrator poinformuje podmiot o takim przedłużeniu w ciągu jednego miesiąca od otrzymania wniosku wraz z powodami tego opóźnienia. Jeżeli podmiot złożył wniosek w formie elektronicznej, informacje są udostępniane w formie elektronicznej, jeżeli to możliwe i jeśli nie zażąda innego sposobu.Jeśli administrator nie podejmie działań, o które wnioskował podmiot, informuje podmiot niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu miesiąca od otrzymania wniosku, o powodach niepodjęcia działań oraz o możliwości złożenia skargi do organu nadzorczego i wystąpienia o ochronę sądową.
Administrator informuje podmiot, że wszystkie te informacje, komunikaty i działania są udzielane bezpłatnie.
Jeśli złożone wnioski zostaną ocenione jako oczywiście bezzasadne lub nieproporcjonalne, a w szczególności, jeśli się powtarzają, administrator może:Oczywistą bezzasadność lub nieproporcjonalność wniosku wykazuje administrator.
Jeśli administrator ma uzasadnione wątpliwości co do tożsamości osoby fizycznej składającej wniosek, może poprosić o dostarczenie dodatkowych informacji niezbędnych do potwierdzenia tożsamości podmiotu.
Informacje, które mają być dostarczone podmiotowi, mogą być uzupełnione standaryzowanymi ikonami w celu zapewnienia łatwo widocznego, zrozumiałego i jasnego przeglądu zamierzonego przetwarzania.
Jeśli ikony są prezentowane w formie elektronicznej, muszą być czytelne maszynowo.Podmiot danych ma prawo uzyskać od administratora potwierdzenie, czy dane osobowe, które go dotyczą, są przetwarzane, a jeśli tak, ma prawo uzyskać dostęp do tych danych osobowych oraz do następujących informacji:
Prawo do naprawy
Podmiot ma prawo do tego, aby administrator bez zbędnej zwłoki poprawił nieścisłe dane osobowe, które go dotyczą.
Biorąc pod uwagę cele przetwarzania, ma również prawo do uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez złożenie dodatkowego oświadczenia.
Prawo do usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”)
Podmiot ma prawo do tego, aby administrator bez zbędnej zwłoki usunął dane osobowe, które go dotyczą, a administrator ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeśli zachodzi jedna z następujących przyczyn:
Prawo do ograniczenia przetwarzania
Podmiot ma prawo do tego, aby administrator ograniczył przetwarzanie, w którymkolwiek z tych przypadków:
Obowiązek powiadomienia o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania
Administrator powiadamia poszczególnych odbiorców, którym udostępniono dane osobowe, o wszelkich poprawkach lub usunięciach danych osobowych lub ograniczeniach przetwarzania, z wyjątkiem przypadków, gdy okaże się to niemożliwe lub wymaga nieproporcjonalnego wysiłku.
Administrator poinformuje podmiot o tych odbiorcach, jeśli będzie to wymagane.
Prawo do przenoszenia danych
Podmiot ma prawo uzyskać dane osobowe, które go dotyczą, które dostarczył administratorowi, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i maszynowo czytelnym formacie, oraz prawo przekazać te dane innemu administratorowi, bez przeszkód ze strony administratora, któremu dane osobowe zostały dostarczone.
Prawo do sprzeciwu
Z powodów związanych z jego konkretną sytuacją, podmiot ma prawo w dowolnym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych, które go dotyczą.
Jeśli podmiot wniesie sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego, dane osobowe nie będą już przetwarzane w tych celach.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji indywidualnych, w tym profilowanie
Podmiot ma prawo nie być przedmiotem żadnej decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, która wywołuje wobec niego skutki prawne lub w podobny sposób znacząco na niego wpływa.
Pojęcia użyte w tym dokumencie mają znaczenie odpowiadające poniższym definicjom:
Dane osobowe to wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanego lub możliwego do zidentyfikowania podmiotu danych.
Podmiot danych uważa się za określony lub możliwy do określenia, jeżeli można go bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie numeru, kodu lub jednego bądź więcej elementów specyficznych dla jego tożsamości fizycznej, fizjologicznej, psychicznej, ekonomicznej, kulturowej lub społecznej; na przykład danymi osobowymi są e-mail, telefon komórkowy, danymi osobowymi mogą być również informacje o preferencjach zakupowych w połączeniu z nazwiskiem.Podmiotem jest osoba fizyczna, której dane osobowe są przetwarzane zgodnie z tymi warunkami.
Szczególna kategoria danych osobowych to dane dotyczące pochodzenia rasowego lub etnicznego, poglądów politycznych, przynależności do związków zawodowych, wyznania religijnego lub przekonań filozoficznych, stanu zdrowia, życia seksualnego lub orientacji seksualnej osoby, której dane dotyczą.
Administrator nigdy nie wymaga danych należących do szczególnej kategorii danych osobowych. Te nie są przetwarzane.Przetwarzanie danych osobowych to jakakolwiek operacja lub zestaw operacji, które administrator lub przetwarzający systematycznie wykonują na danych osobowych, automatycznie lub za pomocą innych środków.
Przetwarzanie danych osobowych oznacza w szczególności zbieranie, przechowywanie na nośnikach informacji, udostępnianie, modyfikowanie lub zmienianie, wyszukiwanie, używanie, przekazywanie, rozpowszechnianie, publikowanie, przechowywanie, wymianę, sortowanie lub łączenie, blokowanie i likwidację; zbieranie danych osobowych to systematyczny proces lub zestaw procedur mających na celu uzyskanie danych osobowych w celu ich dalszego przechowywania na nośniku informacji do ich natychmiastowego lub późniejszego przetwarzania; przechowywanie danych osobowych to utrzymywanie danych w takiej formie, która umożliwia ich dalsze przetwarzanie; blokowanie danych osobowych to operacja lub zestaw operacji, które na określony czas ograniczają sposób lub środki przetwarzania danych osobowych, z wyjątkiem niezbędnych interwencji; likwidacja danych osobowych oznacza fizyczne zniszczenie ich nośnika, ich fizyczne usunięcie lub ich trwałe wykluczenie z dalszego przetwarzania.Administratorem jest każdy podmiot, który określa cel i środki przetwarzania danych osobowych, dokonuje przetwarzania i za nie odpowiada.
Przetwarzanie danych osobowych może być powierzone lub zlecone przez administratora podmiotowi przetwarzającemu.Cel przetwarzania rozumiemy jako powód, dla którego administrator przetwarza dane osobowe.
Zakresem rozumiemy konkretne dane osobowe, które potrzebujemy do przetwarzania, na przykład imię i nazwisko.Przetwarzającym jest osoba fizyczna lub prawna, organ władzy publicznej, agencja lub inny podmiot, który przetwarza dane osobowe dla administratora.